Головна | Каталог статей | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

Слава Ісусу Христу! Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | Слава Ісусу Христу! Вітаємо Вас,Гість | RSS

Путівник сайту
Міні-вісточки
Наша історія
Друзі пропонують
Категорії розділу
Праця УГКЦ [111]
Духовні та наукові праці, дослідження [34]
Діаспора та українські церковні спільноти за кордоном [20]
Долі мігрантів [60]
Адаптація та життя на Україні [31]
Літературно-мистецька тема [53]
Наша статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Вітаємо нового користувача Микола
Головна » Статті » Міграція » Адаптація та життя на Україні

Що на думці, те... в сумці. Прикарпаття переймається і живе реаліями Євромайдану

У той час, коли понад два місяці непорушно стоїть і не поступається у своєму волевиявленні столичний Євромайдан, а його найбільш активна правиця на вулиці Грушевського героїчно гартується у протистоянні владному режимові, у дні вияву громадянської позиції під стінами облдержадміністрації в івано-Франківську значна частина прикарпатців чинить ще один вияв спротиву, який я би образно означив «тихим». Люди намагаються ігнорувати ті торгові мережі, які безпосередньо чи дотично пов’язані з власниками-«регіоналами», бо їм не байдуже навіть те, що споживатиме їх родина і чим наповнять сумки для підтримки подвижників на місцевих барикадах. Очевидно, що у думках пересічних галичан і громадянській спільноті вже проросло усвідомлення того, що гроші, за звичкою підсвідомо потрачені навіть на буденні потреби в таких магазинах, згодом можуть кожному «відригнутися» гірким присмаком рабства, причепуреним обгорткою незалежності.

Тож наші спостереження дають привід констатувати, що «територія несприйняття» через бойкот продукції «регіонального» бізнесу на Прикарпатті розширюється.

Ціна і якість — не на часі

Заклики-звернення чільників Комітету спротиву на вічі до бойкоту продукції бізнесу «регіоналів» та періодичні акції громадських активістів івано-Франківська спільно з депутатами міськради під гаслами «Бойкот Партії регіонів» та «Не годуй банду!», вочевидь, починають давати зримі результати. Люди вже не лише слухають, а й своїми щоденними буденними діями чинять «по-євромайданівськи». Зокрема, відвідуючи торгові заклади з продуктами харчування. і у багатьох випадках не ціна і не якість керують смаками покупців, а інформація про виробника стає пріоритетною.

«Будьте люб’язні, запропонуйте мені коробку цукерок десь за двадцять гривень. Але подивіться, щоб були «Світоч» або «Рошен», — чую розмову чоловіка з продавцем у магазині на вулиці івана-Павла II в івано-Франківську. «Я вже не ходжу в «Родинну ковбаску» за м’ясним, хоч і близенько було, і завжди свіженьке завозили. Хоч якось допоможу Євромайдану», — каже знайома жінка, яку часто зустрічав у магазині на вулиці Коновальцяѕ

і такі розмови можна почути в черзі до каси чи не в кожному магазині. Більшість покупців з тих чи інших причин не вдається до балаканини з незнайомими людьми, але попри те свідомо не купує продукції від «регіональних» виробників. Продавці ж кажуть, що фінансово негативних наслідків від такого громадського «бойкоту» ще не відчули. Хоч, своєю чергою, на деякі товари вже активно запроваджують акційні знижки, а власники потужних маркетів уже поспішають заявити про лояльність і підтримку народних спротивів чинній владі.

інформацію — в кожні... руки

— Наші листівки з переліком торгових марок, за лаштунками яких ховається власник-«регіонал», містяни в Івано-Франківську з рук висмикували, бо хотіли ще й з родиною і сусідами поділитися, — розповіла одна з активісток — ініціаторів виготовлення «буклетів ігнорування». — По дві листівки в одні руки довелося давати. Тепер множимо, щоб кожен знав. Як кажуть, даємо інформацію у кожні руки.

і нам до рук потрапила невеличка кольорова листівка формату «10х14» з написом: «Не годуй банду! Купуючи товари, або користуючись послугами цих торгових марок, ти підтримуєш Партію регіонів та режим Януковича!» У центрі листівки — скарбничка у вигляді свині зі знайомим «профілем», а навколо — понад три десятки торгових марок, так звана територія несприйняття і бойкоту. Серед них — відомі горілчані бренди «Олімп», «Плакучая ива», «Фляжка», «Prime» тощо, банківські установи «Банк-Форум», «Брокбізнесбанк», «Ренесанс-Кредит», «Надра-Банк», «Megabank».., є й назви харчових продуктів — «Гаврилівські курчата», «Волошкове поле», «Родинна ковбаска», «М’ясна точка»,  «Верес» і т. д. Є мережа гіпермаркетів «Епіцентр», «Укртелеком» тощо.

Спостереження показують, що «територія несприйняття» активно розширюється — з міст у села. А колись жартівливий студентський вислів «що на думці — те в сумці» тепер, у часі національного волевиявлення і боротьби, став одним з ефективних методів спротиву і наповнився змістом Євромайдану.

Ігор Лазоришин

http://www.galychyna.if.ua/publication/society/shcho-na-dumci-te-v-sumci/

Категорія: Адаптація та життя на Україні | Додав(ла): Оксана (06.02.2014)
Переглядів: 680 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Прочанські вітання
[11.06.2024]
Паломницькі вітання пані Лесі Івасиків (0)
[09.06.2024]
Вітання для Люби Саприки з Дрогобича (0)
[08.06.2024]
Паломницькі вітання отцю Євгену Макогону (0)
Нові статті
[31.01.2022]
Чомусь мені все так здається... (0)
[27.01.2022]
Збірка заробітчанської поезії "Журавлині ключі" (0)
Свідчення
[07.09.2022][Враження]
Пісня "Ти моя Мати, Царице Небесна" (0)
[05.10.2021][Враження]
Відстані не мають значення, коли там мене чекають... (0)
[23.12.2019][Подяка]
Будьмо "скорі до слухання, повільні до говорення,  непоквапні до гніву" (0)
Друзі сайту


Копіюючи інформацію з сайту, робіть посилання на неї. © 2024